Хранителни алергии - от какво се причиняват ?

12px

Разгледано 13 пъти


С хората, които поглъщат по-малко количество омега-3 мастни киселини, може да се обясни нарасналата честота на хранителните алергии, заявиха френски учени, цитирани от ЮПИ.

Изследването е извършено със свине. Учените установили, че ако хранителният режим на майката включва определена група полиненаситени мастни киселини, като тези в рибата или ореховото масло, развитието на червата на бебето е различно.

Смята се, че мастните киселини подобряват реакцията на чревните имунни клетки към бактериите и чуждите вещества, намалявайки вероятността бебето да страда от алергии.

Д-р Гаел Будри от френския Национален институт за агрономически изследвания в Рен и колегите й заявиха, че добавки, съдържащи полиненаситени мастни киселини, в хранителния режим на майката правят червата на бебето й по-пропускливи. Това позволява на бактериите и чуждите вещества да проникнат по-лесно в кръвоносната система.

"Тогава те отключват имунния отговор и производството на антитела в организма на бебето, поясни Будри. В резултат имунната му система може да се развие по-бързо, което води до подобряване на имунния отговор и до по-малък риск от алергии. Други изследвания показаха, че риба или орехово масло в диетата на майката може да направи бебето й по-умно. Констатирахме, че подобни добавки ускоряват също развитието на силна имунна система, което позволява да се предотвратят хранителни алергии." Резултатите от изследването са публикувани в Journal of Physiology.

Категория: Любопитно |

12 Септември 2011,12:35:23

Източник: actualno.com



Сподели в:    
Изпрати на приятел
Разпечатай

Видео Представяне

Коментирай

 



Статии
[1] 2 3 НапредПоследна
по на страница

Рибата и защо да я консумираме по-често

Съотношението Омега 6 и 3 мазнини – ключово за здравето ни

Здравословни заблуди

Лек пролетен режим

Акай бери – плодът, който плаче

Ръката на Буда – лимон с аромат на теменужки

Маса за кафе

Спанак полезен и вкусен

Диета при целулит

Плодова диета през пролетта